2 Nisan 2009 Perşembe

Chuck 3D

"İlle de 3 boyutlu olsun, isterse çamurdan olsun" diyenlenlerdenim ben. Bayılıyorum 3 boyutlu filmlere ve kliplere.

3. Boyut, TV adına büyük bir şey. Yıl bilmem kaç, hatırlamıyorum şimdi. Show Tv yılbaşı gecesinde Hülya Avşar Show'u, Emel Müftüoğlu'nun klibini ve Tutti Frutti'yi 3 boyutlu yayınlamıştı da sinirimden çatlamıştım. O zamanlar Raksotek mağzalarında satılıyordu 3D gözlük. Gözlük alma işini son güne bırakınca hiçbir yerde bulamamıştım gözlüğü. Kişisel TV tarihime göre büyük bir trajediydi :) Kuru kuru izlemiştim Hülya Avşar'ı ve Emel'i. Tutti Frutti'yi hiç sormayın zaten. Bizim jenerasyondan hiç kimse adam akıllı izleyememiştir o programı :)



CNBC-E dergisi Nisan ayında 3 Boyutlu gözlük veriyor. Derginin kapağı ve derginin içindeki Chuck dizisi ile ilgili fotoğraflar 3 boyutlu. Cnbc-e bununla da yetinmemiş ve 13 Nisan 2009 Pazartesi Saat 20:00'de yayınlanacak Chuck dizisini de 3 boyutlu yayınlıyor. Dergi ile verilen bu gözlükle 3. boyuta geçiyorsunuz. ( Gerçi Samanyolu Tv 5. boyuta geçti ama neyseee :)

Kaç yıl önce kaçırdım ama bu sefer kaçırmaya niyetim yok. Dizi tarihindeki bu dönüm noktasını kaçırmayın ve 13 Nisan'da benim gibi gözlükleriniz takılı ekran başında olun :)

Hiç yorum yok: