1 Şubat 2009 Pazar

WC Sorunsalı

Bazı tuvaletler vardır, insanı deli eder. Acaba hangisi erkek hangisi kadın tuvaleti diye düşünürsünüz. Benim başıma çok gelmiştir, içeri girdikten sonra pisuarı gördüğümde rahatlarım doğru yere girdim diye.


Düşünün bir kere, çok sıkışmışsınız, altınıza etmek üzeresiniz ve WC’ye gidiyorsunuz. Ama o da ne! Mekan sahibi boktan bir yaratıcılıkla kapıların üzerine XX ve XY şekilleri koymuş. Man, Woman veya Erkek, Kadın yazıları yok. Paniğe kapılmayın, lise biyoloji dersine flashback yapmanıza gerek yok :) Aklınıza Kyle XY dizisini getirin, Kyle erkekti ve XY ne olabilir? Erkek kromozum çifti. Eveeeet, doğru cevap. Doğruca kapıyı açın ve girin :)



Başka bir mekândasınız ve yine ihtiyaç halindesiniz. WC’ye gittiniz ve karşınızda erkek ve kadın sembolleri var. Tüüüh be, senin sembolün neydi? Uğraş dur şimdi, karizmayı da çizdir. Panik yok! Böyle durumlarda benim aklıma hep Sıdıka dizisi geliyor. Sıdıka kadın sembollü pasta yapmıştı mutfakta bir gün, annesi de “bu haç ne, sen Hıristiyan mı oldun” diye bir güzel dövmüştü. Benim aklıma hep o bölüm geliyor böyle tuvaletlerde. Demek ki neymiş haç şeklinde olan kadın sembolüymüş:)

Bir de en gıcıkları horoz ve tavuk resimleri olan tuvaletler. Birbirine çok benzeyen tavuk ve horoz resimleri koyarlar. Yarım saat düşünürsün hangisine girsem diye.

Diyeceğim odur ki, tavuk ve horoza bir çözüm bulamasam da henüz, diziler hacet kuyruğunda bile hayat kurtarır, karizmayı çizdirmez : )

5 yorum:

rahat yazar dedi ki...

güzel yazı..bu konuyu da dizilere bağlamışsınız ya helal olsun:) benim de çok başıma geldi ama yanılmamaya çalışıyorum.. o kadar garip semboller koyan mekanlar var ki bu sembollerin dışında:)

her boku bilen adam dedi ki...

şu şekilde bir çözüme gidilebilir http://herbokubilenadam.blogspot.com/2009/01/wc.html

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

rahat yazar,

Hani yaratcılığa karşı değilim ama WC kapısında yaratıcılık olmamalı. Olacaksa içeride tasarımında olsun:)

Başka neler var acaba? Bana bunlar denk geldi:)


hbba,

Ne zamandır WC yazısı yacaktım, senin postunu görünce hemen yazayım dedim. Çalmadım haa :)

Fikir olarak çok iyi Bülent Ersoy olayı, hatta çok güldüm ilk gördüğümde, ama biraz rencide edici. Ayrıca "Ben transeksüel değilim" diye girmeyenler bile olabilir içeri :)

her boku bilen adam dedi ki...

estagfurullah günlükçüm çalmak ne kelime.bok'tan ama güzel bir yazıya ilham kaynagı olmuşum mutlu oldum :)

Adsız dedi ki...

abicim kasma gir boşver en fazla 1-2 kadın ters ters bakar pardon der çıkarsın yüzsüz olmak lazım :P