7 Haziran 2009 Pazar

Vampir Erotizmi Tam Gaz

Merakla beklediğim True Blood'ın 2. sezonu 14 Haziran'da start alacak. Promo fotolarına bakılırsa yine buram buram kan ve erotizm var :)


CW kanalı da vampir erotizmine Vampire Diaries dizisiyle Eylül'de başlayacak. Daha önce Twilight'a vampirli One Tree Hill demek için erken davranmışım galiba. Çünkü bu dizi tam anlamıyla vampirli One Tree Hill. Lisede erotizm, skandal, drama ve vampirler. Uuuuuu! Yummy ha? :) Promosunu izledim de Twilight'ı geride bırakmış efektler ve oyuncluklarla :) Boone'un hatırına birkaç bölüm izlerim herhalde.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ya kusura bakmazsan ben True Blood'ta neyin bu kadar özel olduğunu anlamadım:) 5 bölüm dayanabildim ancak o adını bile anmak istemediğim kıza:) Lafeyette dışında sevilesi herhangi bir karakter de yok. Gerçekten çözemiyorum niye millet bayıldı bu kadar.

Sanırım herkes kitaplarını okumuş bunun, ondan dolayı hoşlarına gidiyor herhalde, aa aynı kitaptaki gibi, Sookie süper olmuş falan. Yanlış bilmiyorsam Sookie kitapta da böyleymiş. Hayatımda bu kadar itici bir tv karakteri daha görmedim. Anna Paquin de bildiğin çirkin allah günah yazmasın da:) Çok mu irrite edici oynuyor, yoksa karakter gerçekten bu kadar sinir bozucu mu ayırt edemiyorum. Hani cidden izlemeye çabalıyorum, sonra o iğrenç sarı saçları ve dişleriyle bu kız çıkageliyor, allahım diyorum lütfen al canımı çekemicem daha fazla:) Merak da ediyorum sezonun geri kalanını, ikinci sezon promoları çok güzel olmuş çünkü. Özendiriyorlar adamı ama bu kız gerçekten sinirlerimi bozuyor benim.

Öteki dizi için de; Twilight'ın çakması bile yapılıyor artık, ne hale geldik düşün. Ian Somerhalder'a da, "Olm Ian, sen buralara düşecek adam mıydın lan?!" demek istiyorum.

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Mert,

Valla çok özel bir dizi değil True Blood ama dizi olarak da Twilight'a bin basacağını görmüşsündür sende :) İçinde çok fazla vampir klişesi olmaması beni çok çekti. Sookie çok yavan bir karakter ama o yavan karakteri de Anna Paquin cuk diye oturmuş. Vampir abimiz de çok karizma. Sookie'nin erkek kardeşi çok uyuz, tokatlayası geliyor insanın :)

Ben fikir olarak da çok beğendim. Artık vampirler undergorund olarak takılmıyorlar, insanların arasındalar, vampir anayasaları çıkarmak istiyorlar, haklarını arıyorlar, insanlarla evleniyorlar. Fikir olarak süperdi. Bir bölümde "Brangelina vampir evlat ediniyor" yazıyordu gazetede, çok gülmüştüm. Günümüze uyarlayıp harmanlamasını güzel yapmışlar.

Ian'a gelince de yazık oldu çocuğa çok çabuk harcadılar Lost'ta.

Adsız dedi ki...

2. fragandaki çalan şarkı kimin ?