5 Mart 2009 Perşembe

Özgü Namal Gölgesinde Bir Garip Dolunay Soysert

Türk dizi fi tarihinden beri var sanırım Dolunay Soysert. Onu ta Baskül Ailesi’nden beri tanıyoruz. Hiçbir zaman popüler olamadı, ikinci kadın olmaktan kurtulamadı hiçbir zaman. Özgü Namal’la çok iyi arkadaş olduğunu bilsek de içten içe Özgü Namal’a karşı iyi duygular beslemediğini de biliyoruz. Yani en azından öyle bir elektrik alıyorum.

Atv’de çok başarılı olamayan “Bebeğim” dizisinde karşılaştılar Özgü ve Dolunay. Özgü piyasaya yeni yeni giriş yapmıştı ama Dolunay asırlardır oralardaydı. Özgü Namal’ın gölgesinde kaldı tabi o dönemde. Şimdi “Benim Annem Bir Melek”te oynuyor Dolunay, oyuncu kadrosuna da misafir oyuncu olarak Özgü Namal katılmış. Esip geçiyor rolüyle, yine sönük kalıyor Dolunay Soysert. Bir arkadaşımın dediği gibi “Dolunay, Özgü’den daha kaliteli işler çıkarmıştır ama asla görülmedi bu”.

Acaba Özgü’yü kıskanıyor mudur? Kıskansa niye diziye konuk oyuncu olarak getirir onu da anlayamıyorum. Dolunay, sana sesleniyorum, silik bir karakter olmaktan başka bir şey olamayacaksın aşağıdaki maddeleri uygulamazsan!

— Her rol için mutlaka saç rengini ve modelini değiştir. Asırlardır aynı uzun saç ve aynı kızıl renk. Saçındaki muhafazakarlığın TV’deki sabitliğinle eşit durumda.

— Aynı cici kadın rollerini alma artık. Kötü kadın ol, travesti ol, ne bileyim başka bir şey ol ama cici kadın veya tatlı anneyi oynama artık.

—Özgü Namal’dan uzak dur! Kötü bir oyuncu olmasına rağmen gölgesinde kalıyorsun. Onun oynadığı yapımlardan uzak dur, "Benim Annem Bir Melek" dizisine kalıcı olarak girmeye çalışırsa da engel ol : )

4 yorum:

Popüler Yorum dedi ki...

dizi günlükleri:)

epey bi hiddetlendin bu ara, sert yorumlar filan, n'oluyo:)

yazıyı okudum, ben Dolunay'ın daha ağır ama daha emin yol aldığını düşünüyorum... Özgü'nün çok sevdiğim performansları olmasına rağmen onu hala bir oyuncu statüsüne koyabilmiş değilim. benim için özel bir şahsiyet de olamaz gibime geliyor.

Dolunay Soysert için artık farklı roller önerini çok ciddiye alıyorum, bence artık o da almalı. ama sinema seyircisi pek böyle düşünmüyor sanırım. Al Pacino da her karakteri aynı saçla ve aynı takım elbiselerle oynuyor ama bir efsane yine de:)

tercih yapacak olsam, Dolunay derim yine de...

Adsız dedi ki...

valla aralarını aççan, nifakçı günlükçü

dizigunlukleri dedi ki...

Popüler Yorum,

Özgü Namal hakkında ben de aynı şeyleri düşünüyorum. Ama Dolunay Soysert nedir öyle ya? Bu nasıl ağır adımlarla gitmek öyle, 10 sezon aynı rolle giden Amerikan dizi oyuncuları gibi :)

Ben de Dolunay derim, ama kendisine çekin düzen vermeli artık :)

Al Pacino'yu hiç sevmem zaten, o koyun gözleriyle beni irrite ediyor her filmde :)


Adsız,

Bir araları açılsa da oyunculuk adına depar attırsa herkese Dolunay, ne güzel olur değil mi? :)

Adsız dedi ki...

ya ben dolunay soyserti çokseviyorum çok yetenekli bir oyuncu ayrıca ona bu kızıl saç çok yakışıyo çok tatlı benim annem bir meleği çok komik bir dizi olduğu için ve dolunay abla için izliyorum onun eline kimse su dökemez çok güzelsin dolunay abla saç rengin hep böyle kalsın.