30 Kasım 2008 Pazar

ATV’nin Adana Sorunsalı



Adana'nın reyting kazanında bol kepçesi var sanırım ya da ben Atv’nin Adana tutkusunu anlamlandıramıyorum. Avrupa Yakası’nın Dilber Halası Adana’dan geldi, hoş geldi. Adanalı dizisinde çılgın bir Adanalı İstanbul’da ve İstanbul böyle kapışma görmedi. Canım Ailem dizisindeki herkes de Adana’dan İstanbul’a göçetmiş Adanalılar topluluğu. Başka da vardir ama aklıma gelmiyor.

Adana’ya karşı bir antipati beslemiyorum tabii, ama başka şehir mi kalmadı yahu? Biraz Antalya’ya gidin, Samsun’a açılın, Batman’da uçun, Van’da yüzün canım. Hoşşik gibi aynı şeyleri kullanmayın bundan sonra! Ben lafımı ortaya koydum, alan alır artık :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeşim yorumunda yerden göğe kadar haklısın.atv yi izlemiyorum bu yüzden.AdanaTV oldu çıktı kanal.başka şehir kalmadı.sanki insnların çok sevdiği bir şehirmiş gibi ADANA. bkz:Fatih terim, Hasan Şaş, Bayhan, BBG miydi caner:) bu dörtlüyü sayırorum başka da bir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

bence de başka şehir mi kalmadi.mesela sinop suç yok denecek kadar az, veyahut izmir güzelliği say say bitmez.Neden bunlarin dizi olmuyorda.her zaman çirkeflik ve suç kazanaıyor. adana gibi allahin adamiyik deyip allaha söven insanların dizisinden şahsen rahatsızım.gazetelerin 3. sayfalarında zaten bolca görüyoruz.