12 Ocak 2009 Pazartesi

And Golden Globe 2009 Goes To..

Daha önce burada dizi ve oyuncular favorilerimi yayınlamıştım. Sadece Alec Baldwin'i tutturabilmişim:) İşte kazananlar; (Koyu siyah olanlar benim favorimdi, kırmızılar da kazananlar )

En İyi Drama Dizisi
Dexter (SHOWTIME)
House M.D. (FOX
In Treatment (HBO)
Mad Men (AMC)
True Blood (HBO)


En İyi Kadın Oyuncu (Drama)
Sally Field - Brothers and Sisters
Mariska Hargitay - Law & Order
January Jones - Mad Men
Anna Paquin -True Blood
Kyra Sedgwick - The Closer


En İyi Erkek Oyuncu (Drama)
Gabriel Byrne - In Treatment
Michael C. Hall - Dexter
Jon Hamm - Mad Men
Hugh Laurie - House M.D.
Jonathan Rhys-Meyers - The Tudors


En İyi Komedi Dizisi
30 Rock (NBC)
Californication (SHOWTIME)
Entourage (HBO)
The Office (NBC)
Weeds (SHOWTIME)




En İyi Kadın Oyuncu (Komedi)
Christina Applegate -Samantha Who?
America Ferrera - Ugly Betty
Tina Fey -30 Rock
Debra Messing - The Starter Wife
Mary Louise Parker - Weeds



En İyi Erkek Oyuncu (Komedi)
Alec Baldwin -30 Rock
Steve Carell - The Office
Kevin Connolly -Entourage
David Duchovny -Californication
Tony Shalhoub -Monk




30 Rock'ı neden hala ödüle boğuyorlar anlayamıyorum, süper bomba bir dizi değil işte!

6 yorum:

Popüler Yorum dedi ki...

anna paquin o adaylar arasında ödülü aldıysa, tutturamadım lafını ben kabul etmem, onlar tutturamadılar:) üzülme sen:)

ve artık bu dizi kalabalığı içinde "In Treatment" gibi bir yapımın da izleyicisinin artmasını diliyorum ben...

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Teşekkürler Popüler Yorum :)

Sally Field'e nasıl vermediler ödülü ya, kadın her bölümde ağlatıyor resmen drama drama diye.

"In Treatment"ı ben de merak ediyorum, galiba geç keşfedilen kaliteli dizilerden olacak :)

Benway dedi ki...

Abi senden bi de iddaa tahmin blogu bekliyoruz :)

teletabi dedi ki...

Mad Men yahu. bir dizi bu kadar mı rakipsiz olabilir. Şahane..

Hanzele dedi ki...

aynen yorumunuza katılıyorum. 30 rock ı neden hala boyle odeullerle kayırıyorlar bende anlamadım. emmy odullerinde de 30 rock almıştı hep.

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Benway,

Kesin bilirim hepsini, buyuk paralar kazanirim:)


Teletabi,

Mad Men'i de hiç izleyesim gelmiyor nedense. 70'lere dönmek istemiyorum sanırım:)


Hanzele,

Valla 2 sene anlarım ben de, ama ardarda seneler kazaninca da bir dur demek lazim değil mi? :)