28 Aralık 2008 Pazar

Box Set Furyası 2

Bu hafta içinde yeni çıkan 4 tane box setimiz var. Tiglon, Alias'ın 4. sezonunu çıkararak Alias serisine devam demiş. Yine aynı Tiglon, Cashmere Mafia'nın 7 bölümlük 1. sezonunu çıkarmış. Gerçi anlamadım neden setini çıkardılar, dizi zaten 7. bölümde sonlandırıldı ve devam etmeme kararı verildi. Bir başka set de, Blade serisinin diziye dönüştürülmüş hali. O da çok yakında raflardaki yerini alacak.

En sevindirici olanı ise Brothers and Sisters'ın 1. sezon box seti, ama onun da Türkçe altyazısı yok. Nasıl bir mantıksa Tiglon’daki, adamlar hiç uğraşmadan Avrupa’da yayınladıkları box seti getirip raflara koymuşlar, utanmadan da 100 ytl fiyat etiketini yapıştırmışlar.

2 yorum:

Popüler Yorum dedi ki...

evet ben de gördüm Brothers&Sisters setini, hatta alacaktım ama bu kolaycılığı firmaya yakıştıramadım gerçekten. "Türkçe altyazı yoktur"u basan adam, Tükçe altyazı basamıyor mu ne ayıp. Bi de onca paraya satılıyor. Kınıyorum ben de:)

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Gerçekten şaka gibi ya, biz zaten ingilizce altyazı ile izliyorduk bu diziyi. Hiçbir değişiklik yok yani.