6 Aralık 2008 Cumartesi

Box Set Furyası

Yine yepyeni boxsetlerimiz D&R raflarında yerlerini aldı. (Sanki başka dükkan yokmuş gibi neden sadece D&R dedim ki? Tamam, tamam, itiraf ediyorum, ben D&R bağımlısıyım. Günde en az bir doz gidip almalıyım:) Üzerime box setleri boşaltsınlar, alnıma DVD’leri yapıştırsınlar istiyorum, o derece bağımlıyım yani :)

Yeni box setler olarak House MD, Ugly Betty, Weeds, Damages ve Law and Order: Special Victims Unit'in 1. sezonu, Heroes'un 2. sezonu ve Alias, Grey's Anatomy ve Angel'ın 3. sezonu piyasaya çıktı.


Kanal D’nin DVD sektörüne girmesine başta yadırgıyordum, ama şimdi alıştım. Hele hele 20 ytl’lik güzelim dvd’leri 5’e ve 2.5 ytl’ye satmasından sonra hepten gözüme girdi.

Ama takdir etmediğim bir konu var Kanal D Home Video ekibinin; nasıl dünyanın en dandik filmlerinin dvd’sini çıkartırsınız ya! Ve nasıl en kötü filmleri bile metal kutuya koyabilirsiniz anlamıyorum hala. Kanal D’nin ürün yönetimine ihtiyacı var açıkçası, ben bu yönetimin parçası olmayı çok isterim ve beni alırlarsa söz veriyorum ki hep çok satan en iyi filmleri getireceğim:) Kanal D hep hatalı ürünler çıkarıyor, mesela Law And Order: Special Victims Unit’i niye çıkarırsın ki? Alan olacak mı gerçekten? Şu anda 10. sezonu oynuyor, 10 sezonu da getirecekler mi yani, o da başka problem! Önünü göremeyen bir zihniyet işte. Tiglon’un Alias ve Angel’ı çıkarmasını da desteklemiyorum. Modası geçti gibi geliyor bana o dizilerin.

Kanal D Home Video’nun en iyi box seti kuşkusuz House MD. Ayrcıca Tiglon’un Ugly Betty ve Grey’s Anatomy 2. ve 3. sezonu ve Sony’nin Damages’ı da çok iyi seçim, tebrik etmek lazım onları.

Yeni çıkan Box Set'ler :









Bir de bu firmalara seslenmek istiyorum; 90 ytl bir sezon için çok pahalı değil mi sizce?! Daha sonra bol keseden indirim yapacağınıza direkt uygun bir fiyattan satın ki sürümden kazanırsınız? Ama nerdeeeee?

Hiç yorum yok: